Marka Yönetimi

Her işletme bir isimle bir logoyla başlar faaliyetine. Markasına tescilde alır belki. Ama bu değildir markalaşmak.

Her işletme bir isimle bir logoyla başlar faaliyetine. Markasına tescilde alır belki. Ama bu değildir markalaşmak. Markaya değer katmak, müşterilerinde alıcı devamlılığı ve sadakat sağlamak gerekir. Markaya bir vizyon oluşturmak ve onun hedefleri doğrultusunda yatırımlar yapmak gerekir. Var olan markayı güçlendirmek veya yeni bir marka oluşturmak iki ana hedeftir aslında. MarkayıHer işletme bir isimle bir logoyla başlar faaliyetine. Markasına tescilde alır belki. Ama bu değildir markalaşmak. Markaya değer katmak, müşterilerinde alıcı devamlılığı ve sadakat sağlamak gerekir. Markaya bir vizyon oluşturmak ve onun hedefleri doğrultusunda yatırımlar yapmak gerekir. Var olan markayı güçlendirmek veya yeni bir marka oluşturmak iki ana hedeftir aslında. MarkayıHer işletme bir isimle bir logoyla başlar faaliyetine. Markasına tescilde alır belki. Ama bu değildir markalaşmak. Markaya değer katmak, müşterilerinde alıcı devamlılığı ve sadakat sağlamak gerekir. Markaya bir vizyon oluşturmak ve onun hedefleri doğrultusunda yatırımlar yapmak gerekir. Var olan markayı güçlendirmek veya yeni bir marka oluşturmak iki ana hedeftir aslında. Markayı


 
E-Bültenimize katılın yeniliklerden haberdar olun

Çalışıyor...
   
Ana Sayfa  •  Hizmetlerimiz  •  Hukuk  •  Sıkça Sorulan Sorular  •  Evraklar - Formlar  •  İletişim  •  HDF DANIŞMANLIK © 2019
Bizimişimiz